وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

زنان داستان نویس معاصر ایرانی

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ق.ظ
سلام.

برای درس «آشنایی با ادبیات معاصر ایران» ارائه ای داشتم با موضوع «زنان داستان نویس معاصر ایرانی». در این ارائه ابتدا دوره های داستان نویسی زنان ایرانی را به سه دوره ی «1300 تا 1340»، «1340 تا 1357» و «1357 به بعد» تقسیم کرده و سپس در مورد ویژگی های زنانه ی هر دوره و نویسنده های زن شاخص هر دوره بحث کردم. 

در لینک های زیر می توانید فایل «پاورپوینت» این ارائه را به همراه «یادداشت»های ارائه دانلود کنید. (در حال آماده کردن یک نمایه از نویسندگان زن و آثار آن ها هستم که ان شاء الله آن را نیز به زودی در وبلاگ می گذارم)

دانلود فایل پاورپوینت ارائه ی «زنان داستان نویس معاصر ایرانی» از 4shared حجم: 2 مگابایت با فرمت pptx و 40 اسلاید [همین فایل در گوگل داک]

دانلود فایل ورد یادداشت های «زنان داستان نویس معاصر ایرانی» از 4shared حجم: 38 کیلوبایت با فرمت docx و 14 صفحه [همین فایل در گوگل داک]

این فایل حاوی توضیحاتی درباره ی تک تک اسلایدهای پاورپوینت این ارائه است.

دانلود فایل پی دی اف یادداشت های «زنان داستان نویس معاصر ایرانی» از 4shared حجم: 312 کیلوبایت با فرمت pdf و 14 صفحه [همین فایل در گوگل داک]

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۵)

سلام بعضی مطالبتون رو خوندم وبلاگ مفیدی دارید
خوشحال می شم سر بزنید
پاسخ:
ایشالا سر می زنم بهتون
چقد از سبک نوشتن شما خوشم میاد! یه جور خاصیه...
ولی وسواس میاره فک کنم!
پاسخ:
وسواس آوردنش رو می شه بیش تر توضیح بدید؟
دارم به این فکر می کنم بعد از دفاع ،چطور پایان نامه تو می خوای اینجا بزاری به امید آن روز .
پاسخ:
:)) پایان نامه رو هم می ذارم یه جورایی بالاخره!
اینطور که به نظر میاد دانشجویی علاقمندی هستین که از قرار برا ی کاری که می کنین ارزش قائلین .تبریک می گم بهتون
پاسخ:
ممنونم
بله!
بدون غلط املایی نوشتن، رعایت آداب نگارشی، آدرس دادنای دقیق، آمارایی که من به شخصه کاملاً بهشون اعتماد میکنم...
همه ی اینارو که بخواین رعایت کنین، یه جوری بعدش خودتون دچار این شبهه میشین که نکنه اونی نباشه که باید باشه و...
من که خودم یه مدت اینجور بودم!
پاسخ:
این شبهه و وسواسی که می گین اول کار پیس میاد بعد یه مدت، می فهمید که قرار نیست همیشه «ایده آل» کار کنید و اون وسواس هم برطرف می شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی