وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

آیا تو هم؟

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۷، ۰۹:۳۶ ق.ظ

----تقدیم به تو----

 

امشب به یادت بوده ام ،آیا تو هم؟ آیا تو هم؟

دل در دلم نبود، دلم، پر شد ز غم، آیا تو هم؟

 

بغضی گلویم را برید، حتی نفس هم سخت شد

کل وجود از یاد تو، پر بیش و کم، آیا تو هم؟

 

مشتاق یک آن دیدنت، از دورها بوییدنت

در فکر خود می بینمت، من دم به دم، آیا تو هم؟

 

راه وصالت سخت و صعب، ای راهبر یاری رسان

بی تو ندانم راه را، نه چم نه خم، آیا تو هم؟

 

در این شبان بی کسی، این آرزوی من بود

ای کاش هر شب بینمت، در جام جم، آیا تو هم؟

 

لبریز از دل تنگیم، دل تنگ روی ماه تو

ای روی تو آتش زند، جان و دلم، آیا تو هم؟

 

آیا تو هم همچون منی، ای نام تو زیباترین؟

زیبای من، خوابی مگر؟ آیا تو هم؟ آیا تو هم؟

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۳)

راستی این شعر از خودته؟
به نظر من که خیلیه! اونم با همچین قافیه ی سختی...آیا تو هم؟
"ی کاش هر شب بینمت، در جام جم، " این در مورد حسن خودمونه؟!!
آخه یه بار رفته بود شبکه جام جم!
به هر حال ...
برات متاسفم! برو خودتو اسلاح کن!
بسیار زیبا و احساسی بود !!!
باز هم از این شعرها بگو...
موفق باشی
سلام
من امروز از پستهای زیبای شما دیدن کردم خیلی هم لذت بردم نشان میده یک
یک اندیشه زیبا دارد آن را رهبری می کند ممنون موفق باشید ادامه بدهید
خوشحال می شوم به دیدن منم بیاید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی