وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

آنم آرزوست

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۸۷، ۰۳:۲۲ ق.ظ
ماه مهان و شاه شهانم آرزوست

پا بسته بر زمینم و آسمانم آرزوست

 

من را چه کار با حوریان بهشتی؟

تنها تو را ز هر دو جهانم آرزوست

 

کی مست گشتم و عاشق به روی تو؟

این یار بی زمان و مکانم آرزوست

 

چرکین شده است قلبم از این همه گناه

باران من ببار، آب روانم آرزوست

 

پندم دهند "چنینند دیگران" و من...

ای کاش از آن من شوی که چنانم آرزوست

 

بگذار تا به ابد بر تو خیره شوم

ای گردش زمانه، امانم آرزوست

 

هر شام تا به صبح اشک و آه من

مویم سپید گشت و یار جوانم آرزوست

 

ای ماه پشت ابر، لحظه ای بتاب

شب تیره است و تار، ماه نهانم آرزوست

 

"دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر

کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

 

گفتند یافت می نشود جسته ایم ما

گفت آن که یافت می نشود، آنم آرزوست."

 

*توضیح واضحات: دو بیت آخر از مولوی است.

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۲)

عالی بود.
موفق باشی!!!
آقا پس این عکس و صدای امیرخانی رو بذار دیگه!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی