وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

یک و یک و یک

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ

یک و یک و یک


پای چشم‌ت سرخ شده‌بود. وقتی لباس‌ت را بالا زدم رد سرخی از ضربه‌ی کمربند روی کمرت بود. یک گوشه کز کرده‌بودی و با نخ‌های قالی بازی می‌کردی. چقدر آن وقت تپل بودی!

بابات تازه نشسته بود پای بساط و چشم‌هاش داشت گرم می‌شد. دست تو را گرفتم و با تحکم به‌ش گفتم: «من علی رو می‌برم.» بی‌خیال گفت: «فردا صبح بیارش.» قاب شکسته‌ی عکس مادرت هنوز روی زمین بود.

گفتی «خاله یه شعر برات بخونم؟» گفتم «بخون.» خواندی: «یک و یک و یک، دو و دو و دو، سه و سه و سه...» صورت‌م را چسباندم به شیشه‌ی اتوبوس و با گوشه‌ی چادرم اشک‌هام را پاک کردم. همین یک شعر را یاد گرفته‌بودی از بچه‌های من؟

علی جان! باورم نمی‌شود. باور ندارم این عکس توست که با چشم های باز دراز کشیده‌ای روی زمین. علی خودت هستی که خوابیده ای زیر تیتر «یک نوجوان بر اثر مصرف کراک جان باخت.» ؟


امیر حسین مجیری – شنبه - 30 خرداد 1388 - تهران

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۸)

از کی تا حالا خاله شده بودین؟
:
:
:
یه نصیحت از من به شما آقای مجیری، اون وبلاگ دیوانه رو که چسبیدین رو یه کم ول کنین و به این بیچاره هم برسین، گناه داره...
نظر من در مورد رها کردن اون وبلاگ جدی بود ها...
سلام
بعد از این جریانات اخیر اجتماعی نویس شدی؟ مردم هم درد دارند نه؟!!

البته جالب بود.و تاثر برانگیز البته .!(اول وآخر جمله ام "البته" است البته!!)
از موارد خانمان سوز اعتیاد را هم نام می برند.

راستی این "م.رجبی" هم مشکوک است ها.شما هم کمی مشکوکی!!
اون وبلاگ اتفاقا خیلی هم خوب است . هردو به جایند.

موفق باشی
این آقا خودش مشکوک است، دولتش مشکوکش است، معاونش مشکوک است...بعد به من می گوید مشکوک...جل الخالق (البته آن که همیشه هست)
من باز هم تأکید می کنم به جناب مجیری که با اون وبلاگ به جایی نمی رسی، همین رو بچسب.
یه توصیه هم به حجت، برای اینکه از مشکوکیت بودن دربیای، یه سر بیا همین آدرسی که گذاشتم، وگرنه که در شکت ابدالدهر بمانی و ندانی!!!!!!!
آمدم!
خیلی وقته داستان ننوشتی!
فکر کردی داستانهات را اسنجا بنویسی میدزدند؟!
سلام
سلام
خوب بود اما به نظرم خیلی سطحی گذشتی از آنچه که باید بگی در حالیکه این موضوع که یه بچه ی مادر مرده که باباش بابای بدی یا عملیه و می زنتش بعد معتاد میشه...
اگر چه تو این داستان پایان بندی فضا رو دو گانه می کنه اما با این حال به نظرم کمی بهتر هم می شد گفت...
ممنون دوست عزیز...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی