وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

تقدیر در جشنواره ی «این جا شعر، این جا داستان»

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۸۸، ۱۱:۵۵ ب.ظ
سلام.

امروز در یک جستجوی ساده ی اینترنتی، متوجه یک چیزی شدم.

امیر حسین مجیری تقدیر شده در بخش داستان برای داستان «سیاووش» و «پیرمرد» در جشنواره ی «این جا شعر، این جا داستان»

این جشنواره اسفند ماه سال پیش، برگزار شد و من هم آثارم را برایش ارسال کردم اما دیگر پیگیر ماجرا نشدم. صرف نظر از این که ممکن است کلا هفت هشت نفر در این جشنواره شرکت کرده باشند (و در این صورت برنده نشدن من جای تعجب داشت!) خیلی از این خبر خوشحال شدم. حالا گر چه عمری از آن گذشته باشد.

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۱)

سلام
جالب اینجاست که ببین چه جوری ازت تقدیر کردن که خودت هم متوجه نشدی!!

نه! اینجا جای تو نیست!!

تو باید بری!!؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی