وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

برترین استدلال عالم

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ
گفتم: «به همین دلیل است که...»

و تو سکوت کردی.

گفتم: «... و برای همین ... »

و تو سکوت کردی.

گفتم: « ... چرا که ... »

و تو سکوت کردی.

گفتم: «  ... چون ....»

و تو سکوت کردی.

گفتم: «... و در نتیجه ...»

و تو سکوت کردی. سکوت کردی و نگاه کردی.

و من هم سکوت کردم. سکوت کردم و منتظر ماندم که تو پاسخ دهی.

تو دهانت را باز کردی. هنوز سخنی از آن بیرون نیامده بود که چیزی شکست. تو دستانت را جلوی چشمانت گرفتی و گریستی. و من در برابر این برترین استدلال عالم فقط سکوت کردم.

من کم آورده بودم.

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۱)

آیا ایمان می آورید؟جهاد اکبر و جهاد اصغر لازم و ملزوم یکدیگرند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی