وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها

منتشر شده ها!

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ
سلام.

1- شماره ی اول نشریه ی ضرب شست منتشر شد. به همت هادی خرسند بزرگوار و مهدی صالح پور گرامی. در بخش ادبی من هم یادداشتی دارم و نوشته ای.

2- شماره ی دوم نشریه ی مداد منتشر شد. 32 صفحه پیوست ادبی داشت که داستانکی از من هم با عنوان "ترکش" به چاپ رسید. یک داستان از پروست هم در این نشریه به چاپ رسید که هنوز داریم فحش ها و تهمت های ناجوانمردانه ی برخی افراد را برای این داستان تحمل می کنیم.

3- نشریه ی دانشگاهی (و تقریبن دانشجویی) "یاس" هم منتشر شد. داستانکی از من با نام "گفتم مرا ببرید" هم به همت سید عمران امامی عزیز به چاپ رسید که البته دو سه نفر از دوستان اطرافم منظور دقیق مرا نگرفته بودند که جای حسرت دارد برای خودم!

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۱)

چقدر منتشره شده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی