وب نوشته های امیرحسین مجیری

کلمات کلیدی
پیوندها
و این هم از لذت های زندگی است. این که ببینی یک نفر یک جایی، یک شهری دورتر از تو، وبلاگت را خوانده است و حرف هایی در موردت زده (گرچه بعضی حرف هایش اغراق آمیز بوده باشد) و تو را به دیگران معرفی کرده است...

خیلی خوب است.

روزنامه ی «خراسان» پیوستی دارد برای جوانان به نام «جیم». این پیوست در شماره ی 263 خود (پنج شنبه، 5 مرداد 1391) که پیوست شماره ی 18177 روزنامه ی خراسان بوده است، «عنبرافشان» را معرفی کرده:

[صفحه ی اول شماره ی 263 «جیم». در این شماره، عنبرافشان معرفی شده است- عکس از سایت روزنامه «خراسان»]

-صفحه ی 15 (جاجیم)- ستون روزمره آنلاین ronline.blogfa.com-

http://anbarafshan.blogfa.com

«امیرحسین مجیری» نویسنده حرفه ای و وبلاگ نویس باسابقه که آثارش در جراید مختلف کشور به چاپ می رسد. وی که وبلاگ نویسی را از سال های اول دهه 80 شروع کرده سال هاست چند وبلاگ را همزمان مدیریت می کند که هر کدام در حوزه خاصی به روز رسانی می شود. وبلاگ «عنبر افشان» در حقیقت وبلاگ ادبی این نویسنده پرکار است که از مهر 86 راه اندازی [شده است] و به جز بازنشر آثار چاپ شده به دست نوشته های ادبی خصوصی ترش نیز اختصاص دارد. این وبلاگ از آن جهت قابل توجه است که علاوه بر نوشته های ادبی به نقد ادبیات نیز وارد شده و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد. [این جا بخوانید]

[صفحه ی 15 ضمیمه ی «جیم» که در آن عنبرافشان معرفی شده است- عکس از سایت روزنامه «خراسان»]

اول چند توضیح در مورد این متن:

1- حرفه ای نیستم شاید با اغماض بشود "نیمه حرفه ای" نامیدم!

2- بیش تر کار نیمه حرفه ای را در مطبوعات اصفهان (جام اصفهان، نسل فردا، زاینده رود) کرده ام اما در مطبوعات دیگر هم کم و بیش چیزهایی نوشته ام.

3- وبلاگ نویسی را به طور مشخص از سال 1383 شروع کردم.

4- مدیریت اصلی من روی دو وبلاگ "عنبرافشان" (ادبی) و "دیوانه 83" (سیاسی- اجتماعی) هست. الان وبلاگ دیگری که مرتب به روزش کنم ندارم.

5- اطلاعات داده شده در مورد این وبلاگ درست است به جز آخرش که امیدوارم درست باشد!

دوم: 

تشکر می کنم از سرکار خانم «م» که خبر انتشار این مطلب را دادند و لطف کردند و شماره ی مربوطه را پیدا کرده و متنش را تایپ کردند. خیلی ممنونم.

[معرفی «عنبرافشان» در ضمیمه ی «جیم» روزنامه ی «خراسان»- آپلود در ایران ویج]

سوم: 

باید نامه ای بنویسم برای این ضمیمه و تشکر کنم از لطف شان.

چهارم:

خوشحالم!

  • امیرحسین مجیری

نظرات (۱۵)

  • نیـــــــــــلو
  • چقدر عالی :)
    پاسخ:
    بله. اتفاق خوشحال کننده ای بود
    سلام. آقای مجیری! من واقعا نمی‌دونستم شما حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه ای هستید. خدا رو شکر. موفق باشید.
    پاسخ:
    سلامت باشید.
    وبلاگ دیوانه 83 رو الان برای بار اول دیدم. خیلی خوبه. آرزو می‌کنم شاهد موفقیت روزافزون شما باشیم.
    پاسخ:
    ممنون. ایشالا شما هم همیشه موفق باشید.
    خب باید بگیم که همین را بهانه ای می کنیم برای شیرینی گرفتن. کی برسیم خدمتتون؟
    پاسخ:
    شما هر وقت برسید بنده در خدمتم. بهانه هم نمی خواد.
    سلام.
    تبریک میگم و خب البته لایقش هم بودین.انشاالله شاهد درخشش بیشترتون باشم.
    نوشته هاتون واقعا زیباست.
    یاعلی
    پاسخ:
    علی یارتون
    بعله دیدیم تو روزنامه و کلی خوشحال شدیم :)
    خیلی خوبه با آرزوی موفقیت :)
    پاسخ:
    ایشالا شما هم موفق باشید
    خوشحالیدیم برایتان... دست راستتون رو سر بنده!
    اینجا از اون دیوانه83 بهتره... خیلی هم عالی و اینا!

    پاسخ:
    ممنون. لطف دارید باز هم.
    سلام
    بابا حرفه ای، بابا نویسنده، بابا چی بگم دیگه!!!
    ایشالا شهریور یه سر باید برم اصفهان بعد بیام تهران خلاصه راه فرار نداری، شیرینی رو آماده کن یعنی پولش رو منظورمه، برو پیش مدیر مسئولتون هم مرخصی بگیر که جای بهانه نباشه و بریم یه چی بزنیم دور هم، راستی تبریک میگم
    پاسخ:
    مرد حسابی تو نفر هشتم کنکور شدی من شیرینی بدم؟ خجالت بکش! اومدی تهران پیاده ات می کنم.
    دیوانه 83 را که خیلی وقته می شناسم... یعنی شما رو با اون شناختم...
    به هر حال باید بگم که این روزنامه خراسان انتخاب ظریف و به جایی داشتن
    باید هم خوشحال باشید... ما که کم و بیش یک دوست یا یک خواننده به حساب می آییم خوشحالیم چه رسد به شما:)
    پاسخ:
    شما دوست و خواننده ی بزرگوار این وبلاگید.
    سلام کاری نکردیم وظیفه بود شما لطف دارید نمیدونستم این قدر خوشحالتون میکنه
    پاسخ:
    بله. خیلی خوشحال شدم
    من به تو افتخار می کنم ،میخوام واسه دیدنت بیام خونتون :))
    جدا خوشحال شدم
    پاسخ:
    ممنونم ممدجون. لطف داری
    سلام آقای مجیری. چند وقتیه که وبلاگ شما رو تو فیویوریتم!ذخیره کردم اما اصن وقت نمی شد دقیق مطالبشو بخونم. اما از عصر درگیر خوندن وبلاگتونم. خیلی زیبا و پرباره. موفق و پیروز باشین. می خونمتون
    پاسخ:
    سلامت باشید
    سلام اولا خانم م هستم نه اقا لطفا اصلاح شود البته ببخشیدا. میخواستم بکم جیم واسه سایتش نویسنده میخواد اکه دوست داشتین یه سر به روز مره انلاین شماره268بزنید اونجا بیشتر توضیح داده . موفق باشید
    پاسخ:
    حتمن سر می زنم به زودی که یه کم سرم خلوت بشه. خیلی ممنون بازم.
    رفتین اکه قبول کردید به ماهم بگید.ممنون
    پاسخ:
    چشم. اگه رفتم و قبولم کردند خبر می دم
    آخ جون!
    مهروف شدیییییییی

    حالا کی میری واسه ریاست جمهوری؟
    پاسخ:
    به زودی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی